برای دیدن محتوای سایت روی دکمه دسته بندی کلیک بفرمایید

دسته بندی

Breadcrumbs Image

آموزش مفهومی عدد۲،دوره پیش دبستانی

در این پست شمابا، ویدیوجذاب و4 فعالیت سرگرم کننده برای آموزش عدد ۲ به همراه کاربرگ رنگ آمیزی عدد۲،آشنامیشوید.والدین‌ عزیزوکوچولوهای مام پلاس در خدمت شما هستیم با آموزش مفهوم عدد ۲ ،توسط خانم رحمت .لطفابا ما همراه شوید.

این فعالیت‌های آموزشی، فعالیت‌های اعداد خلاق و فعالیت‌های یادگیری عملی است که برای کودکان پیش دبستانی و اول دبستان می توان استفاده کرد.

۱.  پوستر شماره ۲

داشتن پوستر همیشه هنگام آموزش یک مفهوم جدید خوب است و برای یادآوری مطالبی که بچه‌ها قبلاً یاد گرفته‌اند، پس از رفتن به موضوع بعدی، مفید است. تکرار و یادآوری های بصری در دوران رشد اولیه کودکی مهم هستند.

۲. کاردستی عدد ۲

فعالیتی وبازی بسیار سرگرم کننده که  توجه بچه ها را به خود جلب می کند و کودکان با آن نیز سرگرم خواهد شد. همچنین برخی از مهارت های حرکتی را با تا کردن و مونتاژ به ارمغان می آورد.

۳. کاربرگ رنگ آمیزی عدد۲

 یک کاربرگ رنگ آمیزی است،شما به عنوان مربی یا والدین کودک می توانیدکاربرگ را به یک بازی تبدیل کنید. یا روش دیگر، می تواند یک فعالیت پازلی باشد. خلاقیتهای بی پایان هستند.
4. ردیابی عدد۲ با پمپ

مهارت های حرکتی و ریاضی همه در یکگزینه، بچه‌ها می‌توانند پومپوم‌ها را بچسبانند یا آنها را در رنگ فرو کنند و روی کاغذ قراردهند.کودکان با گرفتن یک پومپوم با گیره لباس و استفاده از آن به عنوان قلم مو، کاردستی درست کرد. به هر نحوی که شما و‌کودک از این فعالیت، تجربه ای سرگرم کننده و چندحسی را ایجاد می کند،استفاده کنید .

 


مشاهده نظرات

دیدگاه ارزشمند شما

لطفا فیلدهایی که با * مشخص شده است را پر کنید، آدرس ایمیل شما نمایش داده نمی شود